Neem contact met ons op
Helpdesk
Wilt u een melding maken van een probleem met het Roosterplatform, dan kunt u mailen naar support@roosterplatform.nl Er wordt dan automatisch een helpdesk ticket aangemaakt en we zullen u zo spoedig mogelijk helpen. Wanneer u al eerder een Ticket gemeld hebt kunt u in uw helpdesk klantportaal uw ticket volgen of een nieuwe aanmaken.
Facturatie/Administratie
Wanneer u een factuur heeft ontvangen en u heeft vragen of opmerkingen, dan kunt u ons via het factuur klantportaal bereiken.
Voor uw algemene vragen kunt u contact met ons opnemen
We zijn op werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0) 85 808 1120. U kunt natuurlijk te allen tijde een E-mail sturen naar info@roosterplatform.nl
Openingstijden
Maandag | 09:00 – 18:00 |
Dinsdag | 09:00 – 18:00 |
Woensdag | 09:00 – 18:00 |
Donderdag | 09:00 – 18:00 |
Vrijdag | 09:00 – 18:00 |