Contact

Neem contact met ons op

Helpdesk

Wilt u een melding maken van een probleem met het Roosterplatform, dan kunt u mailen naar support@roosterplatform.nl Er wordt dan automatisch een helpdesk ticket aangemaakt en we zullen u zo spoedig mogelijk helpen. Wanneer u al eerder een Ticket gemeld hebt kunt u in uw helpdesk klantportaal uw ticket volgen of een nieuwe aanmaken.

Facturatie/Administratie

Wanneer u een factuur heeft ontvangen en u heeft vragen of opmerkingen, dan kunt u ons via het factuur klantportaal bereiken.

Voor uw algemene vragen kunt u contact met ons opnemen

We zijn op werkdagen bereikbaar op telefoonnummer +31 (0) 85 808 1120. U kunt natuurlijk te allen tijde een E-mail sturen naar info@roosterplatform.nl

Openingstijden

Maandag 09:00 – 18:00
Dinsdag 09:00 – 18:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 18:00
Vrijdag 09:00 – 18:00